Τεύχος 26 (2018)


Vicky Kantzou: Teaching Modern Greek in the US: The development of an undergraduate course curriculum within the CEFR context


Στο άρθρο παρουσιάζεται η ανάπτυξη ενός προγράμματος σπουδών για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των ΗΠΑ. Αρχικά γίνεται αναφορά στο γενικότερο πεδίο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης πανεπιστημιακού επιπέδου των ΗΠΑ αλλά και στο συγκεκριμένο περιβάλλον του πανεπιστημίου εντός του οποίου εντάσσεται το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Ακολουθεί μια περιγραφή του προφίλ των φοιτητών και διατυπώνονται οι γενικοί στόχοι του προγράμματος. Για τον καθορισμό των ειδικότερων στόχων επιλέχθηκε το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες. Συζητούνται οι λόγοι της επιλογής του συγκεκριμένου πλαισίου και στη συνέχεια παρουσιάζονται οι επιλογές που έγιναν σε σχέση με το περιεχόμενο και τη διαβάθμισή του, το διδακτικό εγχειρίδιο, αλλά και το σχήμα αξιολόγησης, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι στόχοι του προγράμματος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


Λήψη